Książka szuka człowieka, czyli akcja "Przeczytaj i podaj dalej"

08:00


Była zapowiedź, jest i akcja! W blogosferze ruszyła IV wielka wymiana książkowa "Przeczytaj i podaj dalej". Zabawa trwa już od dwóch lat (co pół roku), ale usłyszałam o niej dopiero teraz i nie mogłam nie wziąć udziału. Jakie książki chętnie puszczę w świat? Zobaczcie sami!



Zanim przejdziemy do zdjęć, najpierw garść ważnych informacji. W ostatnich Herbacianych newsach już coś zapowiadałam, ale w porządku będzie uporządkować wszystkie wiadomości i dodać nowe.

Wielką wymianę książkową "Przeczytaj i podaj dalej" organizuje Magda z Save the Magic Moments i Dagmara, autorka bloga Socjopatka. Grafikę całej akcji (którą pozwoliłam sobie użyć w nagłówku) wykonała natomiast Kasia z Yummy Mummy Ideas.

O co chodzi? Zasady są proste:

  • Akcja trwa od 1 do 10 października 2017 r. 
  • Udział w akcji może wziąć każdy - nie tylko bloger! 
  • Książkami się wymieniamy, nie sprzedajemy! 
  • Wymiana odbywa się bezkosztowo - ponosisz jedynie koszty przesyłki. Od siebie dodaję, że na terenie Krakowa wymiana może się odbyć także bezwysyłkowo - po prostu daj mi znać, a jakoś się umówimy!
  • Organizatorki całej akcji nie ponoszą odpowiedzialności za wysyłkę i dostarczanie książek przez uczestników akcji. Zachęcają za to do korzystania z alternatyw poczty polskiej (ze względu na koszty) np. paczka w ruchu czy polecony inpost ecommerce. Dalej jednak dodają: "jeśli zaś chcesz koniecznie skorzystać z PP, wyślij proszę paczkę poleconym, tak by nie było wątpliwości, że to uczyniłaś (będziesz mogła podać nr nadania)." (Źródło: informacje z wydarzenia na Facebooku).

Jeżeli któraś z moich książek Was zainteresuje, wystarczy, że napiszecie komentarz z propozycją wymiany. Chętnie odpowiem też na wszystkie pytania. Gotowi? To jedziemy!


Moje książki na wymianę:




Do tej książki mam wielki sentyment - wiecie, że to właśnie ona była recenzowana jako pierwsza? Och, wspomnienia... W każdym razie, jest to fascynująca lektura, którą mogę z czystym sumieniem polecić. Stan książki niemal idealny - była czytana raz.
Książka wymieniona z Dianą.




Druga z książek, które recenzowałam. Bardzo mocne i bardzo osobiste wyznanie kobiety, która odsiedziała wyrok za zabójstwo. Stan książki oceniam jako dobry - ostatnie kilka kartek jest delikatnie zagiętych. Nic strasznego, ale wolę uprzedzić. Mogę też dać dodatkowe zdjęcie.
Książka wymieniona z Marzeną.




Kryminał, pierwszy tom serii o Alexie McKnigh, byłym policjancie, którą czytałam i w której zabiły mnie dosyć sztywne dialogi - pisałam o tym w recenzji, czyli tutaj. Ktoś mógłby powiedzieć, że nie powinnam wspominać o takich rzeczach, ale.. no cóż, wolę być uczciwa, w końcu nikt nie płaci mi za sprzedaż. Może ktoś z Was się skusi, zwłaszcza, że powieść jest dosyć krotka i miała ciekawy pomysł. No i pod koniec trochę się rozkręca.
Stan książki idealny, prawie nie widać, że czytana.




Fantasy, pierwszy tom Trylogii Czarnego Maga, którą Trudi Canavan zasłynęła w Polsce (i chyba nie tylko). Książka jest w wersji kieszonkowej, a jej stan jest idealny - dostałam ją w prezencie od osoby, ktora nie miała świadomości, że mam już swój egzemplarz. Polecam gorąco, bo książki Canavan bardzo dobrze się czyta. Nawet, jeśli są w wydaniu kieszonkowym. :)




Horror autora, który został uhonorowany nagrodą Stefana Grabińskiego za rok 2014. Nie będę kłamać i uczciwie powiem, że "Dom na Wyrębach" straszliwie mnie wynudził, chociaż pomysł na fabułę był rewelacyjny - możecie o tym przeczytać w recenzji. Ta książka także jest w wersji kieszonkowej, ale właściwie nie jest to przeszkodą, bo czyta się całkiem dobrze. Stan oceniam na bardzo dobry - minimalne ślady użytkowania jak w każdym raz czytanym tomie. 
Książka wymieniona z Marzeną.




Czytelnicy Herbacianych Myśli pewnie pamiętają recenzję tej książki. Jest to drugi tom przygód Ottavii Saliny - byłej zakonnicy i doktor paleografii - jednak znajomość poprzedniej części nie jest wymagana, bo kontekst jest wyjaśniany na bieżąco. Tu też uczciwie przyznam, że powieść ma świetną fabułę, a końcowej części naprawdę wciąga, ale... no cóż, bohaterka bardzo mnie irytowała. Z drugiej strony, jeżeli ktoś jej nie zna (bo własnie nie czytał pierwszego tomu) może nie będzie się tak złościł.
Stan książki: bardzo dobry, nieznaczne ślady użytkowania.




Do wielkiej wymiany książkowej włączyła się także moja mama, która na tę okazję ofiarowała serię trzech książek o przygodach uczuciowych Zosi Knyszewskiej. Podobno to fajne, lekkie lekturki, które przy okazji obrazują, jak zmieniała się Polska po 1989 roku. Można brać pojedynczo, albo cały zestaw, jak wolicie. Stan wszystkich książek jest właściwie idealny, w ogóle nie widać, że czytane.


Tom 1




Tom 2





Tom 3




Wszystkie tomy razem




I jak, wybraliście sobie coś? W razie wątpliwości służę pomocą i radą... no i czekam na Wasze głosy!

You Might Also Like

0 komentarze

Instagram